Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego

Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego (ZK)

Stanowisko: Mirosław Szulga
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 123 (I piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
  • zbieranie i analizowanie informacji o zagrożeniach
  • opracowanie planu zarządzania kryzysowego
  • przygotowywanie propozycji do decyzji starosty w wypadku uruchomienia powiatowego zespołu zarządzania kryzysowego
  • opracowywanie i aktualizacja planu obrony cywilnej i planu bezpośredniej ochrony przed powodzią
  • koordynowanie zadań obrony cywilnej realizowanych przez powiat i gminy
  • prowadzenie nadzoru nad realizacją zadań zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej w gminach
  • współpraca z jednostkami ochrony państwa
  • współpraca z odpowiednimi służbami w zakresie zwalczania klęsk żywiołowych i usuwania ich skutków
  • pełnienie funkcji pełnomocnika ds. informacji niejawnych, w tym zapewnianie ochrony dokumentów, w tym dokumentów w postaci elektronicznej, zawierających informacje niejawne; kontrola przestrzegania zasad postępowania z dokumentami zawierającymi informacje niejawne; opracowywanie, aktualizowanie i nadzorowanie realizacji planu ochrony informacji niejawnych; prowadzenie postępowań sprawdzających w stosunku do osób pracujących na stanowiskach lub wykonujących pracę związaną z dostępem do informacji niejawnych oraz ich szkolenie; wyjaśnianie okoliczności naruszenia procedur w zakresie ochrony informacji niejawnych
  • realizacja zadań obronnych, obejmujących przede wszystkim przygotowania związane z ochroną informacji niejawnych i obiegiem dokumentów oraz zabezpieczeniem systemów i sieci informatycznych na stanowisku kierowania Starosty w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa i w czasie wojny
  • prowadzenie spraw związanych z udzielaniem i rozliczaniem dotacji dla powiatowych służb, inspekcji i straży
  • realizowanie zadań z zakresu ochrony zabytków na wypadek sytuacji kryzysowych
  • organizacja i nadzór nad działalnością komisji kwalifikacyjnej w związku z powszechnym obowiązkiem obrony Rzeczypospolitej Polskiej
  • prowadzenie ewidencji oraz spraw wojskowych pracowników Starostwa
  • organizowanie i prowadzenie spraw w zakresie natychmiastowego uzupełnienia Sił Zbrojnych w trybie akcji kurierskiej
  • organizacja i obsługa techniczno-administracyjna prac Komisji Bezpieczeństwa i Porządku Publicznego
  • opracowanie i aktualizacja planu przygotowań publicznej i niepublicznej służby zdrowia Powiatu Międzyrzeckiego na potrzeby obronne państwa
Telefon kontaktowy:
95 742-84-30
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

  • 04-03-2015
  • Baner: lubuskie.pl - Portal Województwa Lubuskiego
  • Baner: Lubuski Urząd Wojewódzki
  • Baner: Regionalny Biuletyn Informacji Publicznej
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Baner: Szpital Międzyrzecki
  • Baner: InfoCar
  • Baner: Urząd Ochrony Danych Osobowych
  • Baner: NGO.PL - organizacje pozarządowe
  • Baner: Projekt - Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
  • Baner: Fanpage - Modernizacja kształcenia zawodowego w powiecie międzyrzeckim
  • Baner: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu