.
Baner: Baner górny - WartaBaner: Baner górny - Głębokie_stacjaBaner: Baner górny - Zamek_1

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI

Koordynator dostępności

Ilustracja do informacji: Koordynator dostępności
Koordynator dostępności w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu
Wioletta Didenkow
tel. 504 249 850, 95 742 84 22
email: w.didenkow@powiat-miedzyrzecki.pl
godziny pracy: poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00
 
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
  • wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd
  • przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Elementy dodatkowe powiązane z tą informacją

  • 20-10-2020
  • Baner: lubuskie.pl - Portal Województwa Lubuskiego
  • Baner: Lubuski Urząd Wojewódzki
  • Baner: Regionalny Biuletyn Informacji Publicznej
  • Baner: Związek Powiatów Polskich
  • Baner: Narodowy Fundusz Zdrowia
  • Baner: Szpital Międzyrzecki
  • Baner: IKP - Internetowe Konto Pacjenta
  • Baner: InfoCar
  • Baner: Urząd Ochrony Danych Osobowych
  • Baner: NGO.PL - organizacje pozarządowe
  • Baner: Cyfrowy Powiat
  • Baner: Powiatowy Urząd Pracy w Międzyrzeczu
  • Baner: Nieodpłatna Pomoc Prawna
  • Baner: Lokalny Portal Edukacji Prawnej
  • Baner: Rozlicz PIT w powiecie międzyrzeckim