- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- Biuro Rady Powiatu
- Biuro Starosty
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Ochrony Środowiska
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Ochrona danych osobowych
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
-
PROJEKTY
- Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
- Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki
- Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu
- Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu
- Cyfrowy Powiat
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
Koordynator dostępności
Koordynator dostępności w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu
Wioletta Didenkow
tel. 504 249 850, 95 742 84 22
email: w.didenkow@powiat-miedzyrzecki.pl
godziny pracy: poniedziałek 8:00 - 16:00, wtorek - piątek 7:00 - 15:00tel. 504 249 850, 95 742 84 22
email: w.didenkow@powiat-miedzyrzecki.pl
Na podstawie art. 14 ust. 1 i 2 oraz art. 59 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (tj. Dz. U. z 2020 r. poz. 1062) w Starostwie Powiatowym w Międzyrzeczu wyznaczony został Koordynator do spraw dostępności.
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
Do zadań Koordynatora do spraw dostępności należy przede wszystkim:
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Urząd
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
- monitorowanie działalności Starostwa Powiatowego w Międzyrzeczu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.