- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Patronat Starosty Międzyrzeckiego
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki
- Biuro Prawne
- Biuro Zarządu i Rady
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Katastru
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami
- Wydział Organizacyjny
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Ochrona danych osobowych
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
-
PROJEKTY
- Projekty
- Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
- Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki
- Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu
- Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu
- Cyfrowy Powiat
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Aktualności
Karty Parkingowe dla osób z niepełnosprawnościami
Podpisane wnioski (wraz ze zdjęciem i dowodem wpłaty można składać do udostępnionej urny w holu urzędu lub drogą pocztową.
Druki wniosków dostępne w holu budynku urzędu lub na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzonswiebodzin
Dodatkowe informacje można uzyskać w godzinach od 8.00 do godziny 15.00:
Druki wniosków dostępne w holu budynku urzędu lub na stronie http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzonswiebodzin
Dodatkowe informacje można uzyskać w godzinach od 8.00 do godziny 15.00:
- telefonicznie: (68)4755348; (68)4755349
- e-mailowo na adres biuro@pzon.swiebodzin.pl
- korespondencyjnie na adres: 66-200 Świebodzin, ul. Żaków 3
- stronie internetowej: http://bip.wrota.lubuskie.pl/pzonswiebodzin