- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Patronat Starosty Międzyrzeckiego
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki
- Biuro Prawne
- Biuro Zarządu i Rady
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Katastru
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Ochrony Środowiska i Gospodarki Nieruchomościami
- Wydział Organizacyjny
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Ochrona danych osobowych
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
-
PROJEKTY
- Projekty
- Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
- Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki
- Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu
- Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu
- Cyfrowy Powiat
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Newsbox
INWESTYCJE W BUDYNKU STAROSTWA POWIATOWEGO SŁUŻĄCE MIESZKAŃCOM ZIEMI MIĘDZYRZECKIEJ
Budowla służyć będzie osobom niepełnosprawnym, (w tym także osobom korzystających z usług ZUS, odwiedzającym Zamiejscowy Punkt Powiatowej Komisji ds. orzekania o niepełnosprawności i osobom oczekującym pomocy świadczonej przez PCPR). Pochylnia ułatwi również dostęp do biurowca matkom z dziećmi na wózku. Zadanie to zostało w części dofinansowane przez PFRON kwotą 17.566,55 zł. ZUS oraz Województwo Lubuskie (udziałowcy w własności nieruchomości) przekażą około 9.100,00 zł, natomiast pozostałą część środków pokrył Powiat Międzyrzecki. Całkowity koszt inwestycji wyniósł 63.500,00 zł brutto.
Jest to kolejny w tym roku wydatek majątkowy powiatu, mający na celu poprawę bezpieczeństwa osób i obiektu. W czerwcu br. zamontowano nowe drzwi ogniotrwałe na poziomie parteru, zakupiony został agregat prądotwórczy zabezpieczający awaryjne zasilanie pomieszczeń biurowca na wypadek braku energii elektrycznej. W miesiącu lipcu zakończono prace kolejnego etapu projektu rozbudowy okablowania strukturalnego i dedykowanych sieci elektrycznych na poziomie I piętra budynku (sieć internet, ppoż, elektryczna). Związane jest to z poprawą bezpieczeństwa obiektowego biurowca oraz zwiększeniem prędkości przesyłu danych. W sierpniu br. zakończono przebudowę sali sesyjnej urzędu, która doczekała się nowych mebli i zyskała reprezentacyjny wygląd. Poprawa wizerunku sali jest naszym trwałym wkładem w zakończone obchody 20-lecia istnienia powiatu.