- KORONAWIRUS
- SZCZEPIMY SIĘ
- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Interpelacje
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Kalendarz wydarzeń
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- Biuro Rady Powiatu
- Biuro Starosty
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Ochrony Środowiska
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Petycje
- Ochrona danych osobowych
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
-
PROJEKTY UNIJNE
- Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
- Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki
- Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu
- Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Wydział Komunikacji i Dróg
Wydział Komunikacji i Dróg (KD)
Naczelnik: Edyta Strychała
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 201, 202, 203, 204, 205, 207 (II piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
pok. 201, 202, 203, 204, 205, 207 (II piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
- prowadzenie spraw związanych z zarządzaniem ruchem na drogach powiatowych i gminnych;
- wydawanie decyzji o nadaniu cech identyfikacyjnych pojazdu;
- dokonywanie rejestracji pojazdów, wydawanie dowodów rejestracyjnych;
- sprawowanie nadzoru i przeprowadzanie kontroli stacji kontroli pojazdów;
- wydawanie uprawnień diagnosty do wykonywania badań technicznych;
- przeprowadzenie postępowania mającego na celu powierzenie usuwania pojazdów oraz prowadzenia parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych z drogi;
- wydawanie uprawnień do kierowania pojazdem;
- kierowanie osób na kontrolne sprawdzenie kwalifikacji;
- prowadzenie spraw związanych z obowiązkową wymianą prawa jazdy;
- prowadzenie ewidencji instruktorów ze względu na miejsce ich zamieszkania;
- sprawowanie nadzoru w zakresie zgodności prowadzenia szkolenia osób ubiegających się o uzyskanie uprawnień do kierowania motorowerem lub pojazdami silnikowymi, kursu dla kandydatów na instruktorów i kandydatów na wykładowców oraz dla instruktorów i wykładowców z wymaganiami określonymi w przepisach ustawy;
- kontrola ośrodków szkolenia kierowców;
Wybrane sprawy z zakresu rejestracji pojazdów i uprawnień kierowców można realizować za pomocą elektronicznej skrzynki podawczej PWPW (więcej informacji o elektronicznych skrzynkach podawczych Starostwa - kliknij).
Opłat można dokonywać przy okienku za pomocą karty płatniczej lub w wybranych sprawach za pośrednictwem portalu INFO-CAR (pobierana jest opłata manipulacyjna - 2zł).
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00