- KORONAWIRUS
- SZCZEPIMY SIĘ
- AKTUALNOŚCI
- KONTAKTY
-
POWIAT
- Charakterystyka i położenie
- Historia Powiatu
- Mapa Powiatu
- Turystyka
- Symbole Powiatu
- Władze Powiatu
- Dyżury samorządowe
- Jednostki organizacyjne
- Powiatowe służby i inspekcje
- Nieodpłatna pomoc prawna
- Interpelacje
- Inwestycje
- Organizacje pozarządowe
- Zdrowie
- Oświata
- Kultura
- Kalendarz wydarzeń
- Honorowy, Zasłużony Obywatel Powiatu Międzyrzeckiego
-
STAROSTWO
-
Wydziały
- Audytor Wewnętrzny
- Biuro Informatyki i Bezpieczeństwa Informacji
- Biuro Rady Powiatu
- Biuro Starosty
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Stanowisko ds. zarządzania kryzysowego
- Wydział Architektury i Budownictwa
- Wydział Edukacji, Spraw Społecznych i Promocji
- Wydział Finansów
- Wydział Geodezji i Gospodarki Nieruchomościami
- Powiatowy Ośrodek Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej
- Wydział Komunikacji i Dróg
- Wydział Organizacyjny
- Wydział Ochrony Środowiska
- Biuro Rzeczy Znalezionych
- Powiatowy Rzecznik Konsumentów
- Petycje
- Ochrona danych osobowych
- Kodeks etyki
-
Wydziały
- MULTIMEDIA
-
PROJEKTY UNIJNE
- Modernizacja kształcenia zawodowego w Powiecie Międzyrzeckim
- Utworzenie nowych miejsc przedszkolnych dla dzieci z obszaru Gminy Międzyrzecz w tym wsparcie dla przedszkola prowadzonego przez Powiat Międzyrzecki
- Termomodernizacja obiektów Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego: warsztatów szkolnych, budynku kotłowni, budynku szkoły wraz z salą gimnastyczną przy ul. Marcinkowskiego oraz sali gimnastycznej przy ul. Libelta 4 w Międzyrzeczu
- Poprawa warunków edukacyjnych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Międzyrzeczu
- DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI
- CYBERBEZPIECZEŃSTWO
Wydział Finansów (FN)
Naczelnik: Lucyna Jągowska
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
215, 218, 219, 220, 221 (II piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
Siedziba:
Starostwo Powiatowe w Międzyrzeczu
ul. Przemysłowa 2
66-300 Międzyrzecz
215, 218, 219, 220, 221 (II piętro)
Zakres spraw i zadań do realizacji:
m.in.
- opracowywanie projektu budżetu powiatu;
- nadzorowanie prawidłowości opracowania i zatwierdzania planów finansowych jednostek powiatowych;
- opracowywanie projektów uchwał Zarządu Powiatu oraz Rady Powiatu dotyczących budżetu powiatu;
- sporządzanie bilansów: z wykonania budżetu jednostki samorządu terytorialnego, łącznych i skonsolidowanego;
- prowadzenie rachunkowości budżetu powiatu oraz gospodarki finansowej powiatu zgodnie z obowiązującymi przepisami i zasadami;
- prowadzenie rachunkowości Starostwa, powiatowych funduszy celowych, Zakładowego Funduszu Socjalnego;
- sporządzanie obowiązujących jednostkę sprawozdań budżetowych i finansowych;
- prowadzenie obsługi kasowej;
- prowadzenie dokumentacji płacowej i świadczeń z ubezpieczeń społecznych;
- windykacja należności;
- współudział w prowadzeniu kontroli finansowej;
Telefon kontaktowy:
95 742-84-47
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00
95 742-84-47
Godziny urzędowania:
Poniedziałek 8:00 - 16:00
Wtorek - piątek 7:00 - 15:00